رویکرد ما در حراست استانداری، پیشگیری است

مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری اصفهان گفت: رویکرد ما در واحد حراست، پیشگیری است، اما اگر زمانی برسد که نیاز به اقدامات دیگری باشد، دست دوستی دیگران را می‌فشاریم و از همه می‌خواهیم کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن سلیمی صبح امروز _یکشنبه ششم آبان_ در مراسم تکریم و معارفه معاونان استاندار اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای خدمت و آیت‌الله رئیسی و نیز شهدای جبهه مقاومت، استاندار جدید اصفهان را انسانی سخت‌کوش دانست و اظهار کرد: کسانی که قرار است با استاندار جدید کار می‌کنند باید کمربندها را محکم ببندند.

وی افزود: رویکرد ما در واحد حراست، پیشگیری است اما اگر زمانی برسد که نیاز به اقدامات دیگری باشد، دست دوستی دیگران را می‌فشاریم و از همه می‌خواهیم کمک کنند.

مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: نباید از پرسنل فقط توقع داشته باشیم سالم و جهادی کار کنند، بلکه باید توجه داشت که آن‌ها نیز مسائل و مشکلاتی دارند که رسیدگی به آن‌ها ضروری است.

سلیمی تاکید کرد: موضوع و چالش‌های امروز کشور ما مدیران نیستند، بلکه فرایندها است، بسیاری از کمیسیون‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون با همان مدل قبلی اداره می‌شود که باید این فرایندها اصلاح شود.

کد خبر 804844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.