کارها باید بر مبنای رضایتمندی و امید مردم پیش برود

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه تغییرات چرخه‌ای گذرا است و در این گردش ایام باید از تغییرات برای بهبود امور و بهره‌وری استفاده کنیم، گفت: وقتی خود را کارگزار نظام می‌دانیم، لازم است بدانیم که کارهایمان باید بهره‌ور شود و آهنگ امور بر مبنای رضایتمندی و امید مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایوب درویشی صبح امروز _یکشنبه ششم آبان_ در مراسم تکریم و معارفه معاونان استاندار اصفهان اظهار کرد: اصفهان عمود خیمه تمدن و توسعه کشور است، اصفهان یک استان نیست و مسائل آن تنها در حوزه استان قابل تبیین نیست، بلکه مسائل آن فراملی است و ما دچار تناقض شده‌ایم.

وی افزود: از طرفی سرمایه‌های مادی و معنوی داریم و از طرفی دچار ابربحران‌ها هستیم که باید آن‌ها را ریشه‌یابی و سپس تصمیم‌گیری کنیم که این مسائل ربطی به جناح‌های سیاسی ندارد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه به دو دلیل پیشنهاد استاندار جدید را پذیرفتم، عنوان کرد: اخلاق نیکو، نیت خیر و برخورد کریمانه و انسان‌مدارانه ایشان می‌تواند سرمایه خوبی برای پیشبرد امور باشد، ایشان می‌خواهد کار انجام دهد و هدفمند و مؤثر است.

درویشی با بیان اینکه تغییرات چرخه‌ای گذرا است و در این گردش ایام باید از تغییرات برای بهبود امور و بهره‌وری استفاده کنیم، گفت: وقتی خود را کارگزار نظام می‌دانیم لازم است بدانیم که کارهایمان باید بهره‌ور شود و آهنگ امور بر مبنای رضایتمندی و امید مردم باشد.

وی با اشاره به آمار مشارکت مردم در انتخابات‌های اخیر گفت: باید انتقادها را شنید و اصلاح کرد و تابلوی نهایی کار ما باید توسعه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با یادآوری اینکه این دولت در همین چارچوب فرایندها عناوینی از عدالت و انصاف تا گفتمان وفاق داشته است، خاطرنشان کرد: وفاق بستری برای این است که به اهداف نظام برسیم.

درویشی با اشاره به تفکیک حوزه معاونت امنیتی و سیاسی در استانداری اصفهان ابراز کرد: تلاش داریم با همکاری سایر حوزه‌ها برای آسیب‌های اجتماعی بر مبنای شاخص‌ها راه‌حل‌های منطقی پیدا کنیم؛ در این مسیر استفاده از نیروهای کارآمد را در دستور کار داریم و اگر کسی را انتخاب می‌کنیم باید اهل آن کار باشد.

وی با یادآوری اینکه اصفهان می‌تواند پیشران علم و فناوری کشور و منطقه باشد، تصریح کرد: اصفهان مرکز فرهنگ و تمدن است و در این مسیر تلاش می‌شود به‌عنوان مدیران و همکاران حوزه خود را بهترین نحو ممکن در کنار استاندار اصفهان پیش ببریم.

کد خبر 804818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.