اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه نمی‌تواند جبران‌کننده «وعده صادق ۲» باشد

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه نمی‌تواند جبران‌کننده «وعده صادق ۲» باشد، چرا که در عملیات ایران زیرساخت‌های رژیم تخریب شد، بنابراین این اقدام نمی‌تواند آبروی رفته گنبد آهنین و سامانه‌های دفاعی آن را بازگرداند.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اینکه رژیم صهیونیستی اهداف محدودی را انتخاب کرد به این دلیل بود که می‌خواست حیثیت از دست رفته خود را جبران کند. رژیم صهیونیستی در تنگنای سختی قرار گرفته است و البته به‌تنهایی چنین توانی را ندارد که به جمهوری اسلامی ایران حمله کند.

وی با اشاره به حمایت تجهیزاتی و راداری آمریکایی‌ها و برخی کشورها از رژیم صهیونیستی گفت: از نظر نظامی این اقدام رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزش است و هیچ‌گاه نمی‌تواند جبران‌کننده «وعده صادق ۲» باشد، چرا که در عملیات ایران زیرساخت‌های رژیم تخریب شد، بنابراین عملیات رژیم صهیونیستی علیه ایران نمی‌تواند آبروی رفته گنبد آهنین و سامانه‌های دفاعی آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی کشورهای منطقه را بازگرداند.

وی ادامه داد: توانمندی پدافند هوایی ایران چه از لحاظ شناسایی تهدیدها و چه از لحاظ رهگیری آن‌ها در هوا توسط نیروی‌های مسلح ما بدون وابستگی به کشورهای دیگر به دست آمده است.

کد خبر 804435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.