ساماندهی ۷۷ متکدی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: طی هفت ماه سال جاری از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۱۵۴ نفر جلوگیری شد و ۷۷ متکدی در این منطقه هدایت و ساماندهی شدند.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان طی هفت ماه سال جاری اظهار کرد: برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، در این مدت ۱۰۹۱ تذکر و ۳۱۲ اخطار صادر و ۲۴۵ تخلف متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۲۹۱ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز در فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر سال جاری صادر و ۸ مورد نیز رفع تخلف شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفت ماه سال جاری در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۲۵ اخطاریه صادر و تمام ۲۵ دستگاه از این خودروها توسط مالکان جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: در این مدت از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۱۵۴ نفر جلوگیری شد و ۷۷ متکدی در این منطقه هدایت و ساماندهی شدند.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه طی فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر سال جاری در بخش کنترل ساختمان برای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه ۴۵۳ مورد اخطاریه صادر شده است، گفت: در این مدت از افزایش طبقات ۱۲ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۴۳ ساختمان، تبدیل وضعیت ۱۴ ساختمان و فعالیت ۱۸۹ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: در هفت ماه سال جاری در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی‌بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی ۱۰پ رونده تشکیل و منتظر دستور قضائی است، بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی‌بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف به معابر عمومی ۱۰ پرونده تشکیل و پنج مورد رأی اجرا شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، طی هفت ماه ابتدای سال جاری ۳۵ پرونده تشکیل که ۱۰ مورد توسط مالک و ۲۰ مورد توسط شهرداری در این کلان شهر اجرا شده است و پنج پرونده در دست اقدام است.

سلطان‌آقایی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی گفت: در این زمینه ۱۵۶ اخطار صادر و ۲۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 804073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.