پیش بینی هوای تهران؛ امروز پنجشنبه ۳ آبان / بارندگی در تهران ادامه دارد

از بعدازظهر امروز تا جمعه برای استان تهران گاهی بارش باران، رگبار، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و گاهی بسیار شدید، در ارتفاعات بالادست و قله‌ها بارش برف و گاهی کولاک مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آسمان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا جمعه، پیرو هشدار سطح نارنجی صادر شده، با گذر موج و گسترش توده هوای سرد و فعالیت سامانه بارشی، گاهی بارش باران، رگبار، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و گاهی بسیار شدید، در ارتفاعات بالادست و قله‌ها بارش برف و گاهی کولاک مورد انتظار است.

از امروز تا جمعه و روز یکشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با احتمال انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

روز شنبه در مناطق پرتردد شهری افزایش نسبی غبار محلی مورد انتظار است.

سازمان هواشناسی، وضعیت هوای بعضی از شهرهای استان تهران را تا ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

تهران: آسمان کمی ابری افزایش ابر گاهی وزش باد شدید / ‏‏ بیشینه دما: ۱۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۷ درجه سانتی‌گراد

چیتگر: آسمان کمی ابری افزایش ابر گاهی وزش باد شدید / بیشینه دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۵ درجه سانتی‌گراد

دماوند: آسمان‬‬‬‬ نیمه ابری به تدریج ابری گاهی بارش باران / ‏بیشینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۲ درجه سانتی‌گراد

فیروزکوه: آسمان‬ نیمه ابری به تدریج ابری گاهی بارش باران / ‏ بیشینه دما: ۱۴‬ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲- درجه سانتی‌گراد

لواسان: آسمان نیمه ابری به تدریج ابری گاهی بارش باران / بیشینه: ۱۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه: ۶ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 804058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.