لزوم ایجاد ساماندهی و انسجام میان مواکب اربعین در طول سال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه مواکب ساختار و سازمان بزرگ‌ انقلابی است که می‌تواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی در طول سال نقش‌آفرینی داشته باشد، گفت: سازماندهی، حفظ و انسجام مواکب امری مهم است و در این راستا این‌ تشکیلات در قالب جلسات منظم باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری ظهر امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی استان اصفهان اظهار داشت: ستاد اربعین استان کمیته‌های فراوانی دارد که یکی‌از آن‌ها اسکان و تغذیه است که به خوبی و با برنامه فعالیت خود را انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش زیادی کردیم تا این نگاه پابرجا شود که مواکب سازمان مردم‌نهاد مردمی است، افزود: موکب مردمی است و این امر منافاتی با این ندارد که امکانات نظام را برای کمک به آن‌ها بسیج کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان عنوان کرد: دشمن تلاش دارد اربعین کمرنگ شود که تلاش‌هایشان برای این امر به سنگ خورده، اما در مرحله دوم به‌دنبال تحریف هستند و در این راستا موکب‌داران باید دقت کنند در فعالیت‌ها و موکب‌هایشان نماد انقلابی‌گری نمایان باشد.

جان‌نثاری با بیان اینکه مواکب ساختار و سازمان بزرگ‌انقلابی است که می‌تواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی در طول سال نقش‌آفرینی داشته باشد، یادآور شد: سازماندهی، حفظ و انسجام مواکب امری مهم است و در این راستا این‌تشکیلات در قالب جلسات منظم باید حفظ شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه نیز از موکب‌داران اربعین حسینی تجلیل شد.

کد خبر 804027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.