حدود ۱۸۰۰ موکب شناسه ملی دریافت کردند

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: سال گذشته مجوز شناسه ملی را برای مواکب گرفتیم و در حال حاضر برای حدود ۱۸۰۰ موکب شناسه ملی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نامجو ظهر امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی استان اصفهان اظهار کرد: هرجایی که موضوع مهمی مطرح می‌شد، اصفهان جزو ستاره‌هایی بود که می‌درخشید و در این باره باید از اصفهان تشکر کرد.

وی افزود: تمام مسائل مطرح توسط موکب‌داران جزو مسائل جاری است، اما نمی‌توانیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که به‌جای همه دستگاه‌های ایران و عراق بنشینیم، در این مسیر قوانین محدود است، اما پیگیری‌ها و درخواست‌های شما موجب امیدواری ما است.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: ایران برای برگزاری اربعین، ستاد مرکزی اربعین را ایجاد کرده که مسئولیت آن با وزارت کشور است، این ستاد ۱۷ کمیته دارد که یکی از آن‌ها کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه است و بر این اساس ستاد عتبات به کمک مواکب کار را پیش می‌برد.

نامجو با بیان اینکه ایجاد شورای راهبردی برای پیاده کردن نظرات مواکب شکل گرفته و به‌صورت هفتگی جلسات آن برگزار می‌شود، عنوان کرد: سال گذشته مجوز شناسه ملی را برای مواکب گرفتیم و در حال حاضر برای حدود ۱۸۰۰ موکب شناسه ملی صادر شده است.

وی اظهار کرد: دنبال کردن شناسه ملی برای تمام مواکب و صدر برخی‌دستورالعمل‌ها برای تعریف موکب تراز از جمله اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 804009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.