کمک ۵ میلیاردی موکب‌داران برای حمایت از جبهه مقاومت

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اصفهان گفت: موکب‌داران با حمایت‌ از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، بار دیگر ایستادگی خود را ثابت کردند و در این مسیر علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان نذورات نقدی برای کمک‌ به جبهه مقاومت توسط مواکب به حساب‌ها واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جعفر عسکری صبح امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز امتحان‌های خود را به خوبی پس داده است و یکی از دلایل آن تقدیم ۲۴ هزار شهید است.

وی افزود: موکب‌داران با حمایت‌از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، بار دیگر ایستادگی خود را ثابت کردند و در این مسیر علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، تا به کنون حدود ۵ میلیارد تومان نذورات نقدی برای کمک به جبهه مقاومت توسط مواکب به حساب‌ها واریز شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اصفهان خاطرنشان کرد: سپاه، هلال‌احمر، کمیته امداد و ستاد بازسازی‌عتبات برای مردم لبنان و فلسطین مشغول به جمع‌آوری کمک هستند و امید است این اقدامات مقبول اهل‌بیت (ع) باشد.

عسکری با تاکید بر اینکه لازمه پیروزی ثبات قدم و در میدان بودن است، عنوان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت، خط مقدم ما هستند و نباید به هر دلیلی در قبال آن‌ها کوتاهی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت نگاه جهانی به حماسه اربعین اظهار کرد: اربعین جهانی شده و تمدن‌ساز است و در این راستا باید به این حماسه جهانی نگاه و فکر کرد و در ادامه باید با همین نگاه نیز کار کرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اصفهان با تاکید بر راه‌اندازی خط ریلی برای انتقال بار در ایام اربعین عنوان کرد: بیشتر موکب‌های ما در مأموریت دوم خود یعنی توسعه و بازسازی فعالیت کمتری دارند و بر این‌اساس برخی خادمان برای جمع‌آوری نذورات مشخص شدند و آورده خوبی داشتند.

کد خبر 803987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.