توزیع عادلانه امکانات، یکی از سیاست‌های شورای ششم است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های شورای شهر فعلی، توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط شهر بوده است،گفت: در این راستا نسبت به ساخت فضای سبز در نقاط مختلف شهر اقدام شده است.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از مسائلی که شهروندان پیگیر آن بودند و شورا نیز بر اجرای آن تأکید دارد، بحث بهسازی مسیر آرامستان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تعریض محور کنارگذر آرامستان نیز در دست انجام است، افزود: البته تکمیل این موضوع نیازمند همراهی سایر دستگاه‌هاست.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق هماهنگی این پروژه در مدت شش ماه عملیاتی خواهد شد، گفت: البته به پیمانکار تاکید شده است که در صورت امکان این کار را زودتر از موعد به پایان برساند.

وی با اشاره به اینکه به علت تردد ماشین‌آلات سنگین آسفالت این محور به صورت دولایه انجام خواهد شد، گفت: طبق برنامه هر لایه آسفالت به میزان ۱۲۰ هزار مترمربع جمعاً حدوداً ۲۴۰ هزار مترمربع انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان ادامه داد: این پروژه به طول هفت کیلومتر اجرا و به صورت مشارکتی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های شورای شهر فعلی، توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط شهر بوده است، گفت: در این راستا نسبت به ساخت فضای سبز در نقاط مختلف شهر اقدام شده است.

مرادلو افزود: همچنین اقدامات عمرانی در رضوان، گولجیگ‌آباد و کوی تعاون انجام شده است که مهمترین پروژه آن نیز محور شهیدان کریمی است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه گره‌های مربوط به پروژه محور شهیدان کریمی حل شده است و امیدواریم در ماه‌های آتی شاهد افتتاح آن باشیم.

کد خبر 803979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.