تراکتور صدرنشین قاطع گروه A

دیدار تیم‌های تراکتور و روشن تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی سه بر یک نماینده کشورمان همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم تراکتور و روشن تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه سه بر یک به سود نماینده ایران به پایان رسید.

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های تراکتور و روشن تاجیکستان

ورزشگاه: استادیوم مرکزی دوشنبه

اخطار: راخیموف (دقیقه ۵۵) روشن تاجیکستان، نظروف (دقیقه ۷۲) روشن تاجیکستان

گل‌ها: امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۲۶ و ۳۲) تراکتور ایران، تومیسلاو اشترکالی (دقیقه ۸۰) تراکتور ایران، ماتوروف (دقیقه ۲+۹۰) روشن تاجیکستان

اخراج:

ترکیب اولیه تیم تراکتور ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب اولیه تیم روشن تاجیکستان:

گریتسنکو، سوربن، ساموئل، نظروف، مارکوویچ، ماتیچ، هایتوف‏، دیوید، گوسند، راخیموف، ماکسوموف

سرمربی: علی نظرزاده

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵_ بازیکنان تراکتور با نفوذ به عمق دفاع روشن تاجیکستان تامی اشتراکالی را صاحب توپ کردند و وی را در موقعیت گلزنی قرار دادند، اما سنگربان حریف توپ این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه ۲۱_ محمدجون رحیموف با یک شوت از پشت محوطه جریمه تراکتور سعی در باز کردن دروازه تراکتور داشت، اما بیرانوند شوت این بازیکن را به آسانی مهار کرد.

دقیقه ۳۶_ اشتباه بیرانوند موجب شد تا دیوید ماووتور در داخل محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شود، اما توپ این بازیکن را به چارچوب دروازه رقیب نداشت.

دقیقه ۳۹_ امیرحسین حسین زاده از زاویه بسته اقدام به گلزنی کرد، اما شوت این بازیکن وارد دروازه روشن تاجیکستان نشد.

دقیقه ۴۳_ امیرحسین حسین‌زاده با یک ضربه سر ارسال نادری را تبدیل به یک موقعیت خطرناک کرد، اما این موقعیت برای تراکتور ثمری نداشت.

دقیقه ۷۱_ مهاجم روشن تاجیکستان در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت، اما سنگربان تراکتور این موقعیت را مهار کرد.

دقیقه ۷۳_ مهدی هاشم نژاد با یک شوت سنگین دروازه روشن تاجیکستان را تهدید کرد، اما توپ وی تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۷۸ _ پاس مهدی ترابی بار دیگر حسین زاده را در موقعیت تک به تک با سنگربان روشن تاجیکستان قرار داد، اما این توپ توسط سنگربان حریف مهار شد.

کد خبر 803853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.