۱,۰۳۰ میلیارد ریال پروژه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: سه پروژه متنوع این سازمان با هزینه احداث ۱,۰۳۰ میلیارد ریال نیمه نخست آبان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد؛ این اتفاق خوشایند و تنوع پروژه‌ها نشان‌دهنده تعهد این سازمان در توسعه زیرساخت‌های پایدار شهری است.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها با هدف بهبود شبکه توزیع و ارتقای زیرساخت‌های تجاری به‌ویژه در زمینه مشاغل مرتبط با فراورده‌های کشاورزی و آبزیان، طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در سه بخش مهم است، افزود: نخستین پروژه، تالار ۲۴ میوه است که در زمینی به مساحت ۶۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴۸۰۰ متر مربع شامل ۲۸ غرفه احداث شده است؛ هزینه احداث این پروژه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است که آماده بهره‌برداری می‌باشد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اضافه کرد: پروژه شاخص دوم، تالار ۲۳ یا بارانداز ماهی است که در عرصه‌ای به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۳۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۱۵ غرفه است؛ وبا هزینه‌ای معادل ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

ماه‌آورپور با بیان اینکه پروژه سوم احداث یک نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات روی بام تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان است، خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای بهره‌گیری از انرژی‌های پاک و پایدار اجرا شده است و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با احتساب افتتاح این نیروگاه، ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار به ۴۶۰ کیلو وات می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: مجموع هزینه احداث این سه پروژه ۱,۰۳۰ میلیارد ریال است که این تنوع پروژه و تخصیص این اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها نشان‌دهنده تعهد سازمان در توسعه زیرساخت‌های پایدار کلان شهر اصفهان است.

کد خبر 803831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.