از دستگیری عاملان ۵۸ فقره سرقت در اصفهان تا توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شاهین شهر

اعتراف سارقان به ۵۸ فقره سرقت در اصفهان، عملیات پلیس و دستگیری سارق ۱۵ خودرو، عامل ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو دستگیر شد و توقیف موتورسیکلت ۹ میلیاردی قاچاق در شاهین شهر را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

از دستگیری عاملان ۵۸ فقره سرقت در اصفهان تا توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شاهین شهر

اعتراف سارقان به ۵۸ فقره سرقت در اصفهان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف دستگیری سارقان و متهمان متواری به صورت هدفمند در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محلات هدف و جرم‌خیز و بررسی سوابق سارقان متواری، در نهایت موفق شدند ۳۷ نفر از این متهمان را در چند عملیات منسجم دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اعتراف متهمان به وقوع ۵۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان تصریح کرد: افراد دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل شدند.

عملیات پلیس و دستگیری سارق ۱۵ خودرو

صادق کاظم‌زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی آنها در سطح شهرستان، اقدامات مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها آغاز شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی توسط مأموران پلیس آگاهی، در نهایت هویت متهم این پرونده شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، سارق در عملیات مأموران پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد و پیگیری‌ها در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی توسط این سارق همچنان ادامه دارد.

از دستگیری عاملان ۵۸ فقره سرقت در اصفهان تا توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شاهین شهر

عامل ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو دستگیر شد

غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، مأموران کلانتری ۱۳ انجام اقدامات دقیق و تخصصی، هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را شناسایی کردند و تحت رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران سرانجام متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی، اموال مسروقه از قبیل پنج عدد زاپاس خودرو، یک عدد کف‌کش آب، دو عدد جک خودرو و شش عدد تلفن همراه هوشمند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: با تحقیقات صورت گرفته و اعترافات متهم، ۱۲ فقره سرقت کشف، در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف موتورسیکلت ۹ میلیاردی قاچاق در شاهین شهر

هادی کیان‌مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار کرد: در پی دریافت شکایات متعدد مردمی نسبت به تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهرستان و ایجاد آلودگی صوتی و انجام حرکات خطرناک توسط راکب این موتورسیکلت در سطح معابر، برخورد قانونی با فرد متخلف در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با پیگیری و انجام اقدامات میدانی دقیق توسط مأموران انتظامی، فرد مورد نظر که در منزل خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت کرده بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با حضور در محل، موتورسیکلت مذکور که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر بیان داشت: ارزش موتورسیکلت توقیف شده برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد و در این رابطه فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 803799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.