مصالحه ۷۱ درصدی پرونده‌های قضائی با تلاش مشاوران کلانتری‌های اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مصالحه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضائی تشکیل شده در کلانتری‌های استان توسط مشاوران پلیس مستقر در دوایر مشاوره و مددکاری یگان های انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود طریفی اظهار کرد: مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌های شهر اصفهان و شهرستان‌های این استان با تحصیلات تخصصی در موضوعات مختلف اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کنند.

وی افزود: با تلاش این افراد و مشارکت خوب مردمی، طی یک ماه گذشته ۷۱ درصد از پرونده‌های قضائی تشکیل شده در کلانتری‌ها به صلح و سازش بین طرفین منجر شدند و مشاوران پلیس در مرکز مشاوره آرامش و کلانتری‌های استان در زمینه‌های مشاوره انتظامی، مشاوره حقوقی، مشاوره کودک و نوجوان، مددکاری اجتماعی و روان‌سنجی، خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی اصفهان با اشاره به اینکه مرکز مشاوره آرامش پلیس استان واقع در میدان امام (ره) جنب مسجد شیخ لطف‌الله نیز از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ به صورت رایگان به شهروندان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد، تاکید کرد: بیشتر کلانتری‌های سطح استان دارای کارشناس مشاوره با مدرک تحصیلی مرتبط هستند که به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند، همچنین در محلات هدف حضور پیدا می‌کنند و با ارائه خدماتی از جمله مشاوره گروهی نسبت به حل و فصل مشکلات شهروندان اقدام می‌کنند.

طریفی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند به صورت ارتباط تلفنی نیز از طریق تماس با شماره تلفن ثابت ۰۳۱۲۱۸۲۵۶۳۰ با مرکز مشاوره آرامش پلیس تماس و خدمات دریافت کنند، خاطرنشان کرد: همه توان خود را به‌کار بسته‌ایم تا به شهروندان خدمات مشاوره‌ای ارائه دهیم و تا حد امکان از تشکیل پرونده‌های قضائی و افزایش مشکلات همشهریان عزیز جلوگیری کنیم.

کد خبر 803791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.