لزوم گسترش همکاری‌های ایران و هندوستان با هدف ایجاد رفاه و امنیت برای دو کشور و منطقه

رئیس جمهور گفت: در دیدار صمیمانه با نخست وزیر هندوستان، درباره لزوم گسترش همکاری‌های دو کشور ایران و هند با هدف ایجاد رفاه و امنیت برای دو کشور و منطقه، همچنین ایده ایجاد یک شبکه ارتباطی میان کشورهای منطقه توافقات خوبی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری کشورمان در پاسخ به پیام نخست وزیر هندوستان در شبکه ایکس، نوشت: «در دیدار صمیمانه با نخست وزیر هندوستان، آقای نارندرا مودی درباره لزوم گسترش همکاری‌های دو کشور ایران و هند با هدف ایجاد رفاه و امنیت برای دو کشور و منطقه، همچنین ایده ایجاد یک شبکه ارتباطی میان کشورهای منطقه توافقات خوبی داشتیم که نتایج آن در اقتصاد دو کشور نمایان خواهد شد.»

به گزارش ایمنا، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، در سفر به روسیه به دعوت ولادیمیر پوتین، با نارندرا مودی، نخست‌وزیر هندوستان، در شهر کازان دیدار کرد. این ملاقات به بررسی روابط دوجانبه و تعمیق همکاری‌ها در زمینه‌های پیشرفته اختصاص داشت.

مودی در توئیتی از این دیدار به عنوان فرصتی برای گفتگو درباره روابط دو کشور یاد کرده و با ارزیابی مثبت از توافقاتی که می‌تواند بر اقتصاد دو کشور تأثیرگذار باشد، نوشته بود: «جلسه بسیار خوبی با رئیس جمهور ایران، آقای مسعود پزشکیان داشتم. گستره کامل روابط بین دو کشور ما را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین درباره راه‌های تعمیق روابط در بخش‌های بسیار پیشرفته و نوین گفتگو کردیم.»

لزوم گسترش همکاری‌های ایران و هندوستان با هدف ایجاد رفاه و امنیت برای دو کشور و منطقه

کد خبر 803737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.