ترکیب تراکتور مقابل روشن تاجیکستان (احتمالی)

دو تیم تراکتور و روشن تاجیکستان در رقابت‌های سطح دو لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های سطح دو لیگ قهرمانان آسیا امروز _ چهارشنبه دوم آبان _ دو تیم تراکتور و روشن تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

خط دروازه؛ بیرانوند و رقبای ناشناخته

اگرچه حریف تاجیکی تراکتور چندان رقیب نام‌آشنایی در آسیا به‌شمار نمی‌رود، اما تی‌تی‌های تبریزی با هدف صعود پا به گردونه رقابت‌های آسیایی گذاشته‌اند و بعید به نظر می‌رسد که دراگان اسکوچیچ در این مصاف ریسک‌پذیر عمل کند، از همین‌رو انتظار می‌رود علیرضا بیرانوند در این جدال سنگربان نماینده ایران باشد.

مدافعان؛ همان همیشگی‌ها

از آنجایی که روشن تاجیکستان رقیب پر قدرتی برای تراکتور به شمار نمی‌رود، به نظر می‌رسد شاگردان اسکوچیچ کار آسانی در بازی آسیایی خود داشته باشند از همین‌رو انتظار می‌رود کادر فنی تراکتور تغییرات عجیبی را در ترکیب ابتدایی خود ایجاد نکند و به احتمال فراوان شجاع خلیل‌زاده و عارف آغاسی به عنوان مدافعان میانی برای تراکتور راهی میدان خواهند شد، همچنین دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نادری مدافعان کناری پرشورهای تبریزی در این جدال خواهند بود.

ترکیب تراکتور مقابل روشن تاجیکستان (احتمالی)

هافبک‌ها؛ از آلوز بترسید

بدون تردید تراکتور یکی از تیم‌های پر مهره‌ای به‌شمار می‌رود که در آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت، به همین دلیل خط هافبک این تیم می‌تواند روشن تاجیکستان را با دردسر مواجه کند.

با توجه به صدرنشینی تراکتور در گروه A و از سوی دیگر اهمیت سه امتیاز این بازی برای آن‌ها، انتظار می‌رود اسکوچیچ نام ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و ایگور پوستونسکی را در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد.

مهاجمان؛ زوج عبدی و اشترکالی

همانطور که اشاره شد تراکتور تبریز با هدف کسب سه امتیاز پا به این میدان خواهد گذاشت و از همین‌رو انتظار می‌رود مهدی عبدی به همراه تومیسلاو اشترکالی زوج خط حمله تراکتور را در این بازی تشکیل دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل روشن تاجیکستان

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آغاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده، ایگور پوستونسکی، مهدی عبدی، تومیسلاو اشترکالی

کد خبر 803638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.