کمک ۱۹۰ میلیون تومانی کرمانشاهی‌ها به جبهه مقاومت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به ادامه جمع‌آوری کمک‌ها به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن گفت: کرمانشاهی‌ها تاکنون ۱۹۰ میلیون تومان نقدی به جبهه مقاومت کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _چهارشنبه دوم آبان_ به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن و بنا بر تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال‌احمر استان کرمانشاه اقدام به استقرار صندوق‌های سیار در ۱۵ شعبه شهرستانی کرد تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر استان کرمانشاه آماده دریافت کمک هم‌استانی‌ها برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان است، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۲ و یا از طریق کد دستوری #۱*۱۱۲* کمک‌های خود را به حساب‌های جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به استقرار تیم‌های هلال‌احمر از ادامه جمع‌آوری کمک‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها تاکنون ۱۹۰ میلیون تومان نقدی به جبهه مقاومت کمک کرده‌اند، البته این جدا از مبالغی است که به‌حساب متمرکز کشوری و کدهای دستوری واریز شده است.

محمدی عنوان کرد: کمک‌های غیرنقدی به ویژه اقلام زیستی، بهداشتی و غذایی نیز از طریق پایگاه‌هایی که در سراسر استان فعال است، جمع‌آوری می‌شود تا این کمک‌ها به طور مستقیم تحویل آسیب‌دیدگان واقعی در لبنان، غزه و یمن شود.

کد خبر 803625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.