پل شهید اسماعیل هنیه در مدار ترافیک قرار گرفت

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تعریض و ساماندهی پل شهید اسماعیل هنیه گفت: این پروژه به‌صورت جهادی اجرا شد و در مدار ترافیک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سعید ساکت امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در چهل‌ویکمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۷ اصفهان، با اشاره به تعریض و ساماندهی پل شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: چند ماه پیش بود که در یکی از نقاط ترافیکی شهر به‌عنوان گلوگاه ترافیکی در شمال شهر با چالش‌های جدی روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه عرض ۷ متری این محور و این پل با توجه به حجم بالای تردد خودروها و ترددهای ترانزیتی دسترسی‌ها را با مشکل جدی روبه‌رو کرده بود و عامل به‌وجود آمدن عارضه جدی ترافیکی شده بود، افزود: این مشکل در حوزه مطالعات شهرداری اصفهان از سال ۱۳۹۹ به‌عنوان یک دغدغه مورد توجه قرار گرفت و اقدامات جدی انجام شد.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری اصفهان عرض این معبر از ۷ به ۱۷ متر افزایش یافت؛ اگر امروز این پروژه اجرایی نشده بود، با توجه به حجم ترافیک پس‌زدگی ترافیک را داشتیم و مشکلات گذشته همچون تصادفات چندخودرویی را شاهد بودیم.

وی افزود: این پروژه به‌صورت جهادی انجام و آماده بهره‌برداری شد و زودتر از برگزاری آئین بهره‌برداری، در مدار ترافیک قرار گرفت.

کد خبر 803609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.