بیش از ۷ هزار میلیارد ریال، بدهی‌های ادارات دولتی به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات شهرداری‌های استان از ادارات دولتی بالغ بر هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که انتظار داریم این ادارات باتوجه به مشکلات شهرداری‌ها، پرداخت این مطالبات را در اولویت قرار بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عیسی شهامت، صبح امروز_ چهارشنبه دوم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع بدهی و مطالبات شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مطالبات شهرداری‌های استان از ادارات دولتی بالغ بر هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که انتظار داریم این ادارات با توجه به مشکلات شهرداری‌ها پرداخت این مطالبات را در اولویت قرار بدهند.

وی با بیان اینکه بدهی شهرداری‌های استان نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال است، افزود: حقوق کارکنان شهرداری باشت تا شهریور پرداخت شده است اما در مجموع شهرداری این شهرستان ۵۰ میلیارد ریال بابت حقوق به کارکنان بدهکار است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معضل پرداخت نکردن حقوق نیروهای شهرداری را در همه شهرداری‌ها به خصوص در شهرهای کوچک شاهد هستیم که امیداست برنامه‌ریزی شود که شهرداری‌ها منبع درآمدی داشته باشند.

کد خبر 803591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.