به دنبال اهتزاز پرچم ایران با نام باشگاه سپاهان هستیم

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: تمام تلاشمان برای گرفتن مدال و قرارگیری روی سکو است. همه اعضای تیم هم قسم شدیم تا پرچم ایران را با نام باشگاه سپاهان به اهتزاز دربیاوریم.

صدیقه اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره حضور تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی کشور چین در شهر هانگژو اظهار کرد: در این مسابقات هفده بازیکن ما را همراهی می‌کنند که هشت بازیکن بومی استان اصفهان بوده و دیگر بازیکنان از استان‌های مشهد، کرمان، گلستان، هرمزگان و همدان هستند. برای تقویت تیم از چند بازیکن ملی‌پوش دعوت شد تا در کنار ما قرار بگیرند اما شاکله اصلی تیم از بازیکنانی تشکیل شده که هشت سال با پیراهن سپاهان توپ می‌زنند و هفت قهرمانی پی در پی در سوپر لیگ والیبال نشسته بانوان را به نام خود ضرب کرده‌اند. پس از همه‌گیری ویروس کرونا، مسابقات جام باشگاههای آسیا برگزار نشد. تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان تنها تیم اعزامی به مسابقات جام باشگاههای آسیا در هر دو بخش بانوان و آقایان است.

وی افزود: سه اردوی پانزده روزه پیش از اعزام به مسابقات، برنامه‌ریزی شده بود. اولین اردوی آمادگی تیم از ۲۵ مرداد تا ۸ شهریور و دومین اردو از ۲۵ شهریور تا ششم مهر برگزار شد. سومین اردو از ۱۹ تا ۳۰ مهر و متصل به اعزام برای مسابقات بود. در اردوها بازیکنان تمرینات توپی و فنی همچنین بدنسازی مطلوبی را سپری کردند تا با حداکثر آمادگی وارد مسابقات شوند. بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند اما با توجه اینکه چند تن از بازیکنان از پیش مصدومیت جزئی دارند در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این آسیب‌ها از بین برود و بازیکنان به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: تیم ملی والیبال نشسته کشور چین قهرمان جهان است. مسابقات در شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود و سه تیم باشگاهی از این کشور در مسابقات حضور دارند. تیم‌هایی از کشورهای ژاپن، استرالیا و دیگر کشورهای آسیایی در مسابقات حضور دارند. دو بازی اول ما با تیم‌های کشور میزبان است و حریف بازی‌های سوم تا پنجم به ترتیب تیم‌هایی از ژاپن، چین و استرالیا هستند. برای هماهنگی شرایط بدنی بازیکنان با شرایط آب و هوایی هانگژو، اعزام تیم چهار روز پیش از آغاز مسابقات صورت گرفت.

اشتری بیان کرد: با توجه به شرکت سه تیم باشگاهی از کشور چین، سطح مسابقات بالا خواهد بود. سخت‌ترین حریف ما تیم‌های چینی هستند. در مسابقات جهانی تیم چین یک ست از آمریکا گرفته است که نشان از قدرت و کیفیت بازیکنان این کشور دارد. تمام تلاشمان برای گرفتن مدال و قرارگیری روی سکو است. همه اعضای تیم هم قسم شدیم تا پرچم ایران را با نام باشگاه سپاهان به اهتزاز دربیاوریم.

وی تصریح کرد: در بین بازیکنان تیم پنج مادر حضور دارد که علاوه بر نقش همسری و مادری، ورزش حرفه‌ای را به شکل جدی دنبال می‌کنند. فرزند شیرخوار یکی از بازیکنان در طول سه اردو کنار تیم بود. به دلیل شرایط و وضعیت مسابقات نتوانستیم فرزند این بازیکن را همراه خود به چین بیاوریم. امیدوارم در این مدت دوازده روزه مادر و فرزند در آرامش باشند. همه بازیکنان تمام توانایی خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین نتیجه را برای ایران و تیم سپاهان رقم بزنند و نام ایران را بیش از پیش بالا ببرند.

سرمربی تیم والیبال نشسته سپاهان تاکید کرد: حضور پررنگ و قدرتمند بانوان توانمند معلول ما در عرصه‌ها مختلف ورزشی با شرایطی که باعث توسعه و تجلی فرهنگ ایران اسلامی در دنیا است. بازیکنان ما الگویی برای یک زن توانمند مسلمان در مقابل جهانیان هستند، به همین منظور از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم تا اخبار مربوط به مسابقات زنان معلول را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 803453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.