اولویت شرکت گاز کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی است

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در صورت ناترازی بین تولید و مصرف گاز طبیعی، اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در جلسه کارگروه تأمین سوخت زمستانی که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز استان کردستان تمام سعی و کوشش را بر مبنای تأمین گاز برای تمام بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی متمرکز کرده، اما در صورت ناترازی بین تولید و مصرف گاز طبیعی، اولویت شرکت گاز استان کردستان تأمین گاز طبیعی منازل مسکونی است.

وی در مورد اهمیت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها افزود: رسانه‌ها می‌توانند تأثیر بسیار مثبت و مطلوبی در بحث فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ایفا کنند و برای اثر بخش بودن فرهنگ سازی و تغییر رفتار در مصرف گاز طبیعی، صدا و سیمای مرکز کردستان با کمک رسانه‌ها این تأثیر پذیری را ارتقا ببخشد.

احمدرضا قاسمی، نماینده اداره‌کل مدیریت بحران استانداری استان کردستان نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی در هنگام بروز بحران باید همدیگر را یاری کرده تا از ظرفیت‌های موجود سازمان‌ها، حداکثر بهره‌وری و عملکرد مطلوب حاصل شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید فرابخشی عمل کرده و آمادگی مقابله با هر بحرانی را داشته باشند که برای حفظ آمادگی می‌توان مانورهای متعدد از جمله مانور ساعت صفر را برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

در ادامه این جلسه هرکدام از اعضای کارگروه سوخت زمستانی نظرات و پیشنهادات خود را برای برنامه‌ریزی بهتر و دارای کارایی مطلوب‌تر به شرکت کنندگان در جلسه ارائه دادند.

کد خبر 803429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.