یک فیلم سینمایی برای شهید کاظمی درحال تولید است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فیلمی برای شهید کاظمی به نام قصه ابراهیم توسط تیمی که فیلم شهید باکری را تولید کردند، در حال تهیه و تولید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید مهدی سیدین‌نیا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بعد از ظهر امروز _سه‌شنبه اول آبان_ در جلسه هماهنگی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: ۲ فیلم بلند سینمایی در دست تولید داریم که هنوز به‌صورت کامل تأمین منابع نشده است و قرار است ۵۰ درصد منابع در استان اصفهان تأمین شود، فیلمی برای شهید کاظمی به نام قصه ابراهیم توسط تیمی که فیلم شهید باکری را تولید کردند، در حال تهیه و تولید است.

وی افزود: برای روز کنگره نمایش خاصی در نظر گرفته شده است، ۲۵ کار فاخر برای ۲۵ آبان در حوزه هنرهای تجسمی توسط هنرمندان تولید شده است‌، همچنین ۱۷ فیلم کوتاه، ۳۷ فیلم مستند، بازسازی ۱۱ فیلم، ۳۷ مستند پرتره در دست تولید است، ۸ قطعه سرود ویژه و ۶۰ سرود جریان‌ساز تولید خواهد شد.

در ادامه یوسف افشاری‌نیا، مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان اظهار کرد: سریال پردازی در صدا و سیما استان در حال تولید است و بخش عمده‌ای هم پیشرفت داشته است؛ در مستندها و تولیدات مختلف دیگر، تولیدات مستندها تمام شده و تمام مستندها و تولیداتی که برای کنگره بزرگداشت شهدای اصفهان انجام شده است از فردا در جدول پخش صداوسیما قرار می‌گیرد.

وی افزود: تولیدات بسیار فاخری شکل گرفته شده که همه این تولیدات ۵۰ درصد مشارکت بنیاد شهید در سال گذشته بوده است، تا به امروز مشکل خاصی در تولیدات نبوده و برای سه هفته پایانی حجم برنامه‌های متعددی طراحی شده است که همه این تولیدات مشترک با ستاد کنگره شهدا است.

مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان بیان داشت: تولیدات ملی ما هرشب از شبکه‌های سراسری سه، دو و استان اصفهان پخش می‌شود و در همکاری بین نهادهای مربوطه با ساخت سریال شهید خرازی هم مشکلی نبوده است.

کد خبر 803427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.