صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری به کجا رسید؟

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرایند صدور احکام متناسب سازی بازنشستگان کشوری و محاسبه آن برابر جداول ابلاغی در حقوق مهر خبر داد و گفت: حقوق این ماه در دو مرحله جداگانه شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب‌سازی به حساب این افراد واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، رضا فیضی‌نژاد اظهار کرد: در اجرای جز یک ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغل هم‌طراز و با تأکیدات و پیگیری‌های ریاست جمهور و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بعدازظهر روز گذشته (دوشنبه) پس از دریافت جداول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تأمین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اعمال متناسب‌سازی شده است.

وی افزود: صدور احکام از شب گذشته آغاز شده و عملیاتی می‌شود که بارگذاری آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir طی ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درباره پرداخت حقوق مهر بازنشستگان این صندوق و مابه‌التفاوت ناشی از اعمال متناسب‌سازی اضافه کرد: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، منابع لازم تأمین و حقوق افراد بازنشسته تا پایان روز گذشته در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب‌سازی مهر واریز می‌شود.

فیضی‌نژاد ادامه داد: با صدور احکام اصلاحی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اجرای تبصره‌های ذیل بند یک دستورالعمل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری معادل ۹۰ درصد امتیاز فوق‌العاده سختی کار، فوق‌العاده ایثارگری (با لحاظ تأثیر آن در فوق‌العاده ویژه) فوق‌العاده کار با اشعه و سوابق مدیریتی با توجه به نظام پرداخت حسب مورد در محاسبات اخیر لحاظ شده است.

کد خبر 803349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.