تدوین شناسنامه پارک‌ها در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان انجام شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در صدوهفتادویکمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری صدوهفتادویکمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: جلسه این هفته با ارائه گزارش عملکرد سه ساله سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و بررسی لایحه شهرداری با موضوع مبالغ پیشنهادی حق بهره‌برداری از بازارهای کوثر همراه بود.

وی با اشاره به مصوبات، نکات و تأکیدات مطرح شده در این جلسه افزود: قرار شد مدل گزارش عملکرد سه ساله سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای سایر سازمان‌های حوزه خدمات شهری مورد استفاده قرار گیرد و شیب رشد بودجه این سازمان حفظ شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: بسیاری از سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری استقلال مالی نداشتند، اما در دوره اخیر رشد درآمدهای پایدار از اتفاقات شاخص در این سازمان‌ها است.

سامع گفت: قرار شد آمار مربوط به پایش مصارف چاه‌های مرتبط با فضای سبز دقیق‌سازی شود.

وی ادامه داد: تدوین شناسنامه پارک‌ها از جمله اتفاقات شاخص سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری است که باید در تمام مناطق شهرداری این کلان‌شهر دنبال شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: هرگونه آماری که نشان از عملکرد کمی و کیفی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری دارد، باید به تفکیک پروژه‌های انجام شده ذکر شود تا برای تحلیل پیامدهای اقدامات مورد استفاده قرار گیرد.

سامع گفت: اجرای فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی، اهدای جوایز، جشنواره و سایر فعالیت‌ها باید در قالب روش‌هایی نظام‌مند در دستور کار بازارهای روز کوثر قرار گیرد.

کد خبر 803273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.