لزوم همراهی بیشتر اتاق بازرگانی از رویدادهای نمایشگاهی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی گرگان در کنار شرکت نمایشگاه‌های استان باشد، گفت: می‌توان از ظرفیت اتاق بازرگانی برای رونق اقتصاد نمایشگاه در راستای حمایت از تولید بهره برد.

مهرداد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت دام، طیور، شیلات، آبزیان اظهار کرد: اتاق بازرگانی در توسعه این گونه رویدادها در استان می‌تواند بسیار مؤثرتر ظاهر شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تحریم‌ها شاید قدری شرایط برای تولید دشوارتر شده است، افزود: حمایت از رویدادهای اقتصادی در استان به توسعه تولید منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان از استان به عنوان دومین تولیدکننده در صنعت دام و طیور یاد کرد و گفت: به طور قطع با توجه به ظرفیت استان چنین برنامه‌هایی به رشد بیشتر اقتصاد این بخش کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی گرگان باید در کنار شرکت نمایشگاه‌های استان باشد، افزود: می‌توان از ظرفیت اتاق بازرگانی برای رونق اقتصاد نمایشگاه در راستای حمایت از تولید بهره برد.

یزدی خواستار همراهی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای رشد مجموعه شرکت نمایشگاه‌های استان شد و اضافه کرد: متأسفانه در حاضر شرکت نمایشگاه‌ها تنها مانده است، از این رو دست یاری به سوی اتاق بازرگانی گرگان دراز می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و هفتمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ماشین‌ها، ادوات باغبانی و صنایع وابسته اظهار کرد: این رویداد از یکم تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان تعداد مشارکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه را ۵۴ شرکت دانست و افزود: واحدهای تولیدی از هشت استان کشور از جمله گلستان، تهران، مازندران، خراسان شمالی، فارس، البرز، آذربایجان‌شرقی و یزد هستند.

وی با اشاره به افتتاح این رویداد یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ پذیرای علاقمندان، صنعتگران و تولیدکنندگان است.

کد خبر 803248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.