ترکیب استقلال مقابل النصر (احتمالی)

در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا دو تیم استقلال و النصر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا دو تیم استقلال و النصر، امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی‌خواهند کرد و آبی‌پوشان ایران با هدایت سرمربی جدید خود یعنی پیتسو موسیمانه آماده رویارویی با یاران رونالدو خواهند شد.

خط دروازه؛ یک شب دشوار برای حسینی

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تنبیه سیدحسین حسینی توسط کادر فنی استقلال و حضور پیدا نکردن وی در تمرینات آبی‌ها به گوش می‌رسید و همین موضوع موجب شد در هفته هشتم لیگ برتر نیز محمدرضا خالدآبادی به جای این بازیکن در چارچوب دروازه استقلال قرار بگیرد، اما با توجه به اینکه تقابل آسیایی شاگردان موسیمانه جدالی دشوار به‌شمار می‌رود و آن‌ها برابر حریف دست و پابسته‌ای قرار ندارند، به احتمال زیاد، سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه استقلال قرار خواهد گرفت تا با استفاده از تجربیات خود نقش مؤثری را در تعیین نتیجه این مصاف ایفا کند.

مدافعان؛ اشتباه ممنوع!

اگرچه مشخص نیست آبی‌های ایران در جدال امشب خود آرایشی دفاعی یا هجومی داشته باشند، اما به دلیل اینکه النصر در خط حمله، بازیکنان مطرح و نام‌آشنایی همچون رونالدو را به خود می‌بیند و در خط هافبک نیز بسیار زهردار است، انتظار می‌رود کادر فنی استقلال نمایش دفاعی را در دستور کار خود قرار دهد و چشم به ضد حمله‌ها بدوزد، از همین‌رو به احتمال فراوان روزبه چشمی به همراه محمدحسین مرادمند در خط دفاع میانی استقلال حاضر خواهند شد، همچنین رامین رضائیان و ابوالفضل جلالی به عنوان مدافعان کناری برای تیم خود پا به توپ خواهند شد.

ترکیب استقلال مقابل النصر (احتمالی)

هافبک‌ها؛ خارجی‌ها به خط شوند

همانطور که اشاره شد النصر در خط هافبک خود بازیکنان تأثیرگذار بسیاری دارد و به همین دلیل در بازی‌های خود به آسانی توپ و میدان را در اختیار می‌گیرد، بنابراین شاگردان موسیمانه باید با دقت عمل بیشتری در خط هافبک عمل کنند.

از آنجا که نتیجه این وابسته به عملکرد بازیکنان دو تیم در خط میانی زمین دارد، انتظار می‌رود دیدیه اندونگ به همراه گائل کاکوتا و زبیر نیک‌نفس از همان ابتدا در ترکیب استقلال حضور پیدا کنند.

مهاجم؛ زهردار و هوشیار

اگرچه النصر یکی از تیم‌های متمول و پرمهره آسیایی به‌شمار می‌رود، اما بررسی آمار خط دفاعی این تیم نشان می‌دهد آن‌ها در فاز دفاعی نمایش ضعیف‌تری دارند و شاید بتوان گفت این موضوع کمک بسیاری به استقلال خواهد کرد.

در هر صورت این امکان وجود دارد که پیتسو موسیمانه در تقابل امشب آبی‌ها با النصر نام آرمان رمضانی، گووستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف را در ترکیب اصلی خود قرار دهد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل النصر

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، محمدحسین مرادمند، زبیر نیک‌نفس، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی

کد خبر 803232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.