قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱ آبان+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در بسیاری از محصولات روند نوسانی غالباً صعودی را به خود گرفته است، طوری که این نوسان در بعضی از محصولات به ۹۰ میلیون تومان می‌رسد.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرطرفدار ایران خودرو در بازار بدون تغییر و در کانال ۸۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما به عبارتی نمونه فیس‌لیفت‌شده پژو ۲۰۶ نیز امروز با حفظ ثبات قیمت در کانال یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قرار گرفت.

اطلس خودرو تازه‌وارد شرکت سایپا امروز با رشد سه میلیون تومانی به قیمت ۵۱۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

وانت زامیاد گازسوز در معاملات امروز با افت شش میلیون تومانی به قیمت ۶۴۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۲ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۹ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱ آبان+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت در برخی از محصولات دیده می‌شود.

کی‌ام‌سی A۵ یکی از سدان‌های مقرون به‌صرفه کرمان موتور، امروز با ریزش ۱۵ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی H۵ با کاهش ۹۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری هیبرید یکی از انواع تیپ این خانواده امروز تعادل خود را از دست داده و با افت ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. فیدلیتی (۷ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور با افزایش ۲۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۱ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱ آبان+ جدول

کد خبر 803223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.