تداوم کاهش دما تا پایان هفته برای گلستان

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به تداوم کاهش دمای هوای استان تا پایان هفته گفت: تا اوایل هفته آینده این بارش‌ها در استان تداوم خواهد داشت.

امان‌محمد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان با اشاره به تداوم کاهش دمای هوای استان تا پایان هفته اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در اغلب نواحی استان شاهد بارش باران بودیم که بیشترین بارندگی در شهرستان کردکوی و علی‌آباد بوده است.

وی میزان بارندگی در شهرستان بندرگز را هفت میلیمتر اعلام کرد و افزود: در شهرستان بندرترکمن چهار میلیمتر در روزهای گذشته بارش داشتیم.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه در شهرستان‌های کردکوی و علی‌آباد با ۱۱ تا ۱۲ میلیمتر بارندگی، بیشترین بارش گزارش شده است، گفت: پارک ملی جنگل گلستان هشت میلیمتر، مراوه تپه و آق قلا نیز دو میلیمتر بارش داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس مدل‌های هواشناسی تا فردا این شرایط ادامه خواهد داشت و بارش‌ها با شدت کمتر در برخی از نقاط استان اتفاق می‌افتد، همچنین در نواحی مرتفع کوهستانی ریزش خفیف برف را شاهد خواهیم بود.

کمالی با بیان اینکه در روزهای آینده از شدت ناپایداری هوا کاسته خواهد شد، افزود: از پنجشنبه شب، موج ناپایداری وارد استان خواهد شد و تا ظهر جمعه، بارش‌ها در همه نواحی استان رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: در نواحی کوهستانی انتظار ریزش برف و سرما را خواهیم داشت، همچنین تا اوایل هفته آینده این بارش‌ها در استان تداوم خواهد داشت.

کد خبر 803178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.