در ثانیه‌ها شکست خوردیم

مربی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: همه شاهد هستند که ما در پنج‌ثانیه‌های آخر و با اختلاف یک گل نتایج را واگذار کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول کشانی پس از شکست نزدیک مقابل تیم نیروی زمینی کازرون در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دیدار بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم، این دیدار بسیار حساس بود و با توجه به وضعیت جدولی‌مان می‌دانستیم که باید پیروز شویم، اما امروز بدترین روز بازی بازیکنان ما بود چرا که از لحاظ تمرینی و تاکتیکی همه تلاش‌شان را کردند اما در نهایت موقعیت‌هایشان به گل تبدیل نمی‌شد.

وی افزود: دروازه‌بان بسیار خوبی داشتند و موقعیت‌های بسیاری از ما گرفتند، ما تا پیش از محوطه شش‌متر عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذاشتیم، اما روی خط شش‌متر موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم، خودمان این پیروزی را به تیم حریف هدیه کردیم؛ با توجه به شایستگی تیم حریف، اما ما از لحاظ عملکردی بهتر بودیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی این نتایج را جبران کنیم.

مربی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان بیان کرد: حدود هفت بازیکن خوب‌مان رفتند و جایگزینان آن‌ها هنوز نتوانستند با بازیکنان مچ شوند و عملکرد دلخواه ما را پیاده کنند؛ افرادی که در ورزشگاه حضور می‌یابند همه کارشناس هستند و همه شاهد هستند که ما در پنج‌ثانیه‌های آخر و با اختلاف یک گل نتایج را واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تا آخر فصل صبر کرد چرا که هنوز تیم‌ها شاکله اصلی خود را پیدا نکردند و باید عملکرد تیم‌ها را در آخر فصل مقایسه کرد.

به گزارش ایمنا، در چارچوب سومین هفته لیگ‌برتر هندبال مردان کشور گیتیزن‌های اصفهان از ساعت ۱۶ امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در ورزشگاه سجادی اصفهان میزبان تیم نیروی زمینی کازرون بود و در نهایت این دیدار حساس و مهم را با اختلاف یک گل و با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به حریف خود واگذار کرد.

کد خبر 803022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.