با یک تیم جوان شگفتی خلق کردیم

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی کازرون گفت: اکثریت بازیکنان ما جوان و با میانگین سنی ۲۱ سال هستند و خوشحال هستم که موفق شدیم با یک تیم جوان یک شگفتی خلق کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدصادق شاه‌نشین پس از پیروزی مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دیدار سخت مقابل تیم گیتی‌پسند داشتیم و به تیم مقابل تبریک می‌گویم چرا که بسیار خوب عمل کردند و می‌توانستند پیروز میدان شوند؛ به بازیکنان خودم نیز تبریک می‌گویم چرا که پس از تنها سه جلسه تمرین با این تیم توانستیم مقابل یک تیم بسیار خوب در لیگ‌برتر که کادر فنی بسیار خوبی نیز دارد پیروز شویم، شاگردانم ۶۰ دقیقه عالی بازی کردند و در نهایت استفاده از همه موقعیت‌های خود به پیروزی دست پیدا کردند.

وی افزود: در دو دیدار اول حاضر نبودم، از امین رهسپار تشکر می‌کنم که در ابتدا با تیم همراه بودند و وی به‌دلیل مشکلاتی موفق به ادامه دادن نبود.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی کازرون عنوان کرد: در سال جاری شرایط متفاوتی داریم، در سال گذشته چند بازیکن با تجربه داشتیم که همه از تیم جدا شدند، اما اکنون اکثریت بازیکنان ما جوان و با میانگین سنی ۲۱ سال هستند و خوشحال هستم که موفق شدیم با یک تیم جوان یک شگفتی خلق کنیم.

دیدارها مقابل گیتی‌پسند حیثیتی است

کیارش طاهری نیز پس از پیروزی مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دیدار بسیار سخت و حساس با توجه به دو شکست‌مان در دو دیدارهای قبلی، مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان داشتم تا بتوانیم روند رو به‌رشدمان را ادامه دهیم، این دیدار بسیار حیثیتی بود و همیشه دیدارهای ما مقابل این تیم حساس است و با یاری خدا موفق شدیم این دیدار را با کمک بازیکنان و کادرمان به سود خود به پایان برسانیم.

وی افزود: موضوع اسپانسرهای ضعیف در تیم کازرون وجود دارد و تجهیزات و امکانات کم شده است، اما همه سرباز هستیم و سربازی‌مان را طی می‌کنیم.

بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی تصریح کرد: تنها تیم نظامی حاضر در لیگ‌برتر تیم نیروی زمینی کازرون است و در انتخاب تیم دستی نداشتم.

به گزارش ایمنا، در چارچوب سومین هفته لیگ‌برتر هندبال مردان کشور گیتیزن‌های اصفهان از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه، سی‌ام مهر در ورزشگاه سجادی اصفهان میزبان تیم نیروی زمینی کازرون بود و در نهایت این دیدار حساس و مهم را با اختلاف یک گل و با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به حریف خود واگذار کرد.

کد خبر 803016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.