قاتل پیرمرد ۷۰ ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری قاتل پیرمرد ۷۰ ساله پس از سه ساعت تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، غلامرضا براتی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل فردی در باغ شخصی خود بلافاصله مأموران واحد گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در محل حضور یافتند و مشاهده کردند پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده که موضوع به پلیس آگاهی گزارش و کارشناسان بررسی صحنه جرم در کمترین زمان به محل اعزام شدند و اقدامات علمی و تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از جمع‌آوری آثار و ادله لازم هویت مقتول مشخص و فردی که مرتکب این جنایت شده بود نیز شناسایی و پس از سه ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرد و گفت در شب حادثه به علت مشکلات شخصی و اختلافات قبلی پس از مصرف شیشه به باغ مقتول رفتم و با چاقو و قداره‌ای که همراه خود داشتم، ضرباتی به وی زده و بلافاصله محل را ترک کردم.

براتی خاطرنشان کرد: با اعترافات صریح متهم به ارتکاب قتل پرونده در این رابطه تشکیل و قاتل برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 802967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.