نایسر سنندج نیازمند طرح جامع است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: حل مشکلات نایسر نیازمند مطالعه دقیق و طرح جامع است تا وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شود و بر اساس آن زیرساخت‌ها را در یک فرایند زمانی مشخص ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، علی محمدپناه، ظهر امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر سنندج که به موضوع آسیب‌های اجتماعی ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص داشت، اظهار کرد: با صرف برگزاری جلسات مشکلات حل نمی‌شود و باید راهکار ارائه داد و جلسات منتج به نتیجه لازم شود.

وی افزود: در نقاط دیگر کشور و حتی کشورهای خارجی نیز مشکل سکونتگاه‌های غیررسمی وجود دارد اما الگوهای موفقی را در این نقاط پیاده کرده‌اند که ما نیز باید الگوهای موفق آنها را بومی‌سازی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان خاطرنشان کرد: حل مشکلات نایسر نیازمند مطالعه دقیق و طرح جامع است که وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شود و بر اساس آن زیرساخت‌ها را در یک پروسه زمانی مشخص ایجاد کنند.

محمدپناه تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی نایسر فقط به حوزه مواد مخدر خلاصه نمی‌شود و جزو نقاطی است که بیشترین آمار طلاق را نیز دارد.

وی تاکید کرد: حل مشکلات نایسر عزم ملی و اهتمام جدی مسئولان استانی را می‌طلبد و مسئولان به وعده‌هایی که در قبال این ناحیه می‌دهند باید عمل کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: ایجاد یک زمین والیبال برای ناحیه نایسر ضروری است تا جوانان اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند و کمتر دچار آسیب شوند.

به گزارش ایمنا، فعالان اجتماعی مردمی ناحیه نایسر نیز در ادامه این جلسه به بیان مسائل و مشکلات این ناحیه پرداختند و از کمبود فضای آموزشی، تفریحی، درمانی، فضای سبز و غیره انتقاد کردند.

کد خبر 802929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.