خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی وجود ندارد

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور گفت: در سال‌هایی که تحریم‌های ظالمانه را تجربه کردیم، به کشورهای جهان نشان دادیم که می‌شود از تهدید، فرصت ساخت و امروز کشور ما بر اساس نیاز، تمام خواسته‌های خود را تولید و تأمین می‌کند و خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس، سردار قاسم رضایی با حضور در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ای پاس اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور، یک وجه انتظامی و یک وجه پلیسی دارد و برقراری امنیت از مرز تا تمام شهرها نیازمند این است که از به‌روزترین امکانات و تجهیزات استفاده شود.

وی افزود: این نمایشگاه قدمت ۲۵ ساله دارد و با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا چندسالی برگزار نشد، اما در اوایل ایجاد این نمایشگاه، تولیدات همگی برای خارج از مرزها بود و سال جاری بیشتر محصولات تولید داخل است که با سایر محصولات خارجی رقابت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور گفت: در پنج سال اخیر بیشتر تولیدات داخل کشور انجام می‌شود که بسیار حائز اهمیت است؛ پلیس در کشور ما از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و افتخار می‌کنیم که تابلوی پلیس مردم محور است که از آرمان انقلاب اسلامی بهره گرفته است.

وی ادامه داد: همه اقدامات ما در راستای جلب رضایت مردم و در نتیجه خداوند است، پلیس هوشمند در راستای مردم‌محوری، بر پلیس در سراسر کشور حاکم است و قصد پیشگیری از جرم دارد، در سال‌هایی که تحریم‌های ظالمانه را تجربه کردیم شرایطی ایجاد شد که شرکت‌های داخلی پای کار بیایند و به کل کشورهای جهان نشان دادیم که می‌شود از تهدید، فرصت ساخت و امروز کشور ما بر اساس نیاز، تمام خواسته‌های خود را تولید و تأمین می‌کند و امروز خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم، بلکه رقابت با سایر کشورها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را شاهد هستیم.

سردار رضایی خطاب به بنیاد تعاون تصریح کرد: بر اساس مسائلی که به وجود می‌آید، تجهیزات و وسایل جدید در رصد پلیس قرار می‌گیرد و امروز به طور قطع اعلام می‌کنم در مأموریت‌های مختلف پلیس از فرصت‌های بنیاد تعاون استفاده می‌شود.

وی گفت: در بررسی‌ها مشخص است که رضایتمندی مردم را هم دارا هستیم، امروز در مرزهای شرقی که گرفتار مشکلاتی از سوی منبع مواد مخدر هستیم از توانمندی‌های این شرکت‌ها و از محصولاتشان استفاده می‌کنیم، همچنین از سیستم‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف نیز استفاده می‌کنیم که بخشی از آنها در حال حاضر توسط پلیس تولید می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور افزود: امروز ما آماده انتقال تجربیات خود به سایر کشورها هستیم تا آرامش در جهان که جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است، فراگیر شود، همه کشورهایی که امروز در این نمایشگاه حضور دارند و مرکز نظامی یا سیاسی دارند می‌توانند با پلیس ایران همکاری کنند.

کد خبر 802911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.