حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانگر حمایت از فلسطین و لبنان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان سال‌جاری نشانگر حمایت از جبهه مقاومت، مردم فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر امروز_ دوشنبه سی‌ام مهر_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه بی رحمانه به دست رژیم صهیونیستی غاصب به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند که با توجه به این موضوع در سال‌جاری و با توجه به کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی اسرائیل در غزه و لبنان و همچنین ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت و حماس، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت بیشتری دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان سال گذشته به دلیل وقوع عملیات طوفان‌الاقصی با حضور پرشور و کم‌نظیر مردم برگزار شد، اضافه کرد: انتظار داریم در سال‌جاری نیز شاهد حضور باشکوه مردم استان در این مراسم با اهمیت باشیم.

ناصر گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان سال‌جاری نشانگر حمایت از جبهه مقاومت، مردم فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مراسم ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری بهتر مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان نهادهای زیر مجموعه ستاد برای ارائه برنامه‌ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم‌افزایی کنند.

کد خبر 802855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.