همه دروغگویان درباره شهید «یحیی سنوار» رسوا شدند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: همه آن‌هایی که به دروغ می‌گفتند یحیی سنوار در کانال‌ها و تونل‌ها یا در کشور دیگری در کنار خانواده‌اش قرار دارد، رسوا شدند و خدا اراده کرد که او را در آخرین لحظات زندگی‌اش به اوج برساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی صبح امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در همایش حمایت از جبهه مقاومت اظهار کرد: بیش از ۷۵ سال است که قدس عزیز در اشغال رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: از صداوسیما و رسانه‌ها چهره‌های شهیدان را می‌بینیم و غصه‌دار می‌شویم، اما ۷۵ سال بود که در هیچ قابی سیمای نورانی مجاهدان فلسطینی را ندیده بودیم، این روزها از سیمای جمهوری اسلامی غصه‌های شهیدان فلسطینی را از فتحی شقاقی، شیخ احمد یاسین و همه آن‌هایی که در این محاصره جانشان را گذاشته‌اند را می‌بینیم.

مبارزان جبهه مقاومت تکثیر شدند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه شهیدان اسماعیل هنیه و یحیی سنوار از جنس باریکه غزه بودند، عنوان کرد: امروز مبارزان مقاومت تکثیر شده و همه دنیا آن‌ها را دیدند، با وجود اینکه رسانه‌های صهیونیست می‌خواستند این مبارزان دیده نشوند، اما خدای این شهدا و مجاهدان اراده کرد تا این شهدا دیده شوند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: همه آن‌هایی که به دروغ می‌گفتند یحیی سنوار در کانال‌ها و تونل‌ها یا در کشور دیگری در کنار خانواده‌اش قرار دارد، رسوا شدند و خدا اراده کرد که او را در آخرین لحظات زندگی‌اش به اوج برساند.

وی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله ادامه داد: همه عظمت این روزها به محوریت این سید ایستاده در وسط میدان رقم خورده است، او شهید حقیقی راه قدس بود و می‌توانست حزب‌الله را دور از آتش نگه دارد اما او لبنان، حزب‌الله و آبروی ۳۲ سال مجاهدتش را برای دفاع از قدس و آزادی آن فدا کرد.

صحنه شهادت یحیی سنوار زیباترین صحنه یک نبرد قهرمانانه است

فرمانده سپاه استان قزوین با تاکید بر اینکه امروز در بیروت مردم به دلیل حملات اسرائیل مجبور شدند تا خانه و کاشانه‌هایشان را رها کنند، گفت: بیشتر آن‌ها خانواده‌های شهیدان غزه و لبنان یا خانواده‌هایی هستند که همسرانشان در خط اول نبرد مبارزه هستند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: آن‌ها بدون سرپرست این آوارگی را تحمل می‌کنند و هر لحظه منتظر خبر شهادت عزیزانشان هستند و این تصویر حقیقی زندگی آنهاست و رمان و فیلمنامه نیست. اگر کارگردانان و سازندگان جلوه‌های ویژه بصری بخواهند آخرین نبرد قهرمانانه یک فرمانده میدانی را در جنگ با اسرائیل نشان بدهند، زیباتر از صحنه شهادت یحیی سنوار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه قزوین دارالمومنین و شهر عالمان دینی است و در دفاع مقدس بیش از ۱۵۰۰ کامیون کمک‌های مردمی را به جبهه ارسال کرد، گفت: قزوین را در صحنه‌های متفاوت با جلوه‌های انقلابی و حماسی دیده‌ایم و بدون شک در این برهه نیز مردم قزوین محور مقاومت را تنها نمی‌گذارند.

کد خبر 802786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.