حمله حزب‌الله به حیفا و پایگاه فرماندهی صهیونیست‌ها در غرب دریاچه طبریا

حزب الله لبنان اعلام کرد مواضع صهیونیست‌ها در شهر حیفا و همچنین یک پایگاه نظامیان اشغالگر در غرب دریاچه طبریا را هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های لبنانی، حزب‌الله در بیانیه‌های کوتاهی تاکید کرد رزمندگانش در چارچوب عملیات «لبیک یا نصرالله» به مرکز فرماندهی و تجهیز منطقه‌ای «شمشون» در غرب دریاچه طبریا با یک فروند موشک حمله کردند.

حزب الله همچنین اعلام کرد یک موشک نیز به تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه دفاع هوایی بیریا شلیک کرده است.

رزمندگان حزب الله در عملیات دیگری، محل تجمع نظامیان اشغالگر در شهر قدیمی «مرکبا» در جنوب لبنان را راکت باران کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای دیگر از حمله موشکی به شهر حیفا خبر داد.

از سوی دیگر، رزمندگان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کردند دو نظامی اشغالگر را در «بلوک ۲» اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، هدف حمله قرار داده‌اند.
رزمندگان القسام همچنین تاکید کردند که یک دستگاه نفربر «نمر» ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی ایستگاه الخزندار در شمال غرب شهر غزه با بمب «شواظ» هدف قرار داده و منهدم کرده‌اند.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان با ۱۳ عملیات مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، روز یکشنبه (۲۹ مهرماه ۱۴۰۳) محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک‌های «کتسرین» و «یفتاح» و پادگان «معالیه گولانی»، شهرک «مسگاو عام» و منطقه «وادی هونین» را با تعدادی موشک مورد اصابت دقیق قرار دادند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل این تجاوز اشغالگران؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

کد خبر 802653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.