مصدومیت ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای قزوین

سرپرست جمعیت‌ هلال‌احمر استان قزوین از مصدومیت ۱۱ نفر در پی دو تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت ۱۱ نفر در پی ۲ تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین سانحه در اثر برخورد تریلی و پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان هفت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه در لاین جنوبی کیلومتر ۴۵ این آزادراه رخ داد که بعد از اعلام حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین بلافاصله تیم پایگاه‌های امداد و نجات ضیاءآباد و رحیم‌آباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان در غالب دو تیم جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: این حادثه هفت نفر مصدوم داشت که پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی یک‌نفر مصدوم حادثه توسط نجات‌گران هلال‌احمر و شش مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

صبوری غیاثوند همچنین از مصدومیت چهار نفر در برخورد یک کامیون با یک خودروی سواری پژو در کیلومتر ۵۵ جاده قدیم قزوین-رشت خبر داد و گفت: با اعلام حادثه بلافاصله تیم پایگاه‌های امداد و نجات شیرین‌سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه نیز چهار نفر مصدوم داشت که پس از ارزیابی و رهاسازی مصدومان و انجام اقدامات درمان اورژانسی سه نفر مصدوم حادثه توسط نجات‌گران هلال‌احمر و یک‌نفر مصدوم دیگر نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 802589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.