۷ سارق حرفه‌ای در بندرانزلی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری هفت سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و عمومی با کشف ۱۱ فقره سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر وهاب‌زاده امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان بندرانزلی، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس در قالب چند تیم از جمله پلیس آگاهی، کلانتری ۱۱، ۱۲, ۱۳ و پاسگاه انتظامی کپورچال با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارقان حرفه‌ای و سابقه در شهرستان شدند و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده، ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند، اما در بازجویی‌های فنی و تخصصی مأموران و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

وهاب‌زاده با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت منزل و اماکن توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 802580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.