مشکلات نهضت ملی مسکن در کوتاه‌ترین زمان رفع شود

استاندار قزوین گفت: با توجه به اهمیت حوزه مسکن برای مردم تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط موضوعات را با جدیت پیگیری و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی عصر امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین ضمن تشکر از تمام فعالان حوزه مسکن اظهار کرد: این حجم از ساخت‌وساز و تأمین مسکن برای مردم اقدام بسیار ارزشمندی است و هر کدام از این واحدها امیدی برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند و مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه مسکن برای مردم تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط موضوعات را با جدیت پیگیری کنند و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.

رئیس شورای تأمین مسکن استان قزوین با انتقاد از بعضی کم‌کاری‌ها خاطرنشان کرد: پیمانکارانی که وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد و تحویل مسکن به مردم را با گره مواجه کرده‌اند، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گونه‌ای که مردم متضرر نشوند، جابه‌جا شوند و امور به دست پیمانکاران با انگیزه‌تر و مجرب‌تر سپرده شود.

اعلایی اضافه کرد: به خصوص در مورد کسانی که اقساط خود را به موقع پرداخت کرده‌اند، باید روند تحویل پروژه‌ها به گونه‌ای باشد که هرچه سریع‌تر واحدهای مسکن ملی به آنها تحویل داده شود و در این زمینه باید اولویت‌بندی کنیم.

وی ادامه داد: در کنار تمام این موارد باید زیرساخت‌ها متناسب با زمان‌بندی راه و شهرسازی تأمین و تحویل داده شود تا پس از تحویل واحدهای مسکونی مردم گرفتار آب، برق و گاز نباشند و به راحتی در منازل خود اسکان پیدا کنند.

استاندار قزوین با اشاره به چالش‌های ساخت‌وساز در شهرک یا ناحیه شهری عظیمیه گفت: تمام موضوعات و مسائل عظیمیه باید در دستور کار جدی قرار گیرد و به این پروژه هم مانند پروژه نهضت ملی مسکن نگاه شود تا مشکلات آنجا هم رفع شود.

کد خبر 802565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.