جیب‌بر اتوبوس‌های BRT با ۲۸ فقره سرقت روانه زندان شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سارق با ۲۸ فقره جیب‌بری در اتوبوس‌های BRT در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره جیب‌ بری و سرقت تلفن‌های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس‌های BRT شهر اصفهان رخ می‌داد، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و تخصصی و بررسی سرقت‌های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان، سرانجام هویت یک جیب‌بر زن را به دست آوردند و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۲۸ فقره جیب‌بری و سرقت تلفن همراه شهروندان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: از قرار دادن کیف و تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری و در مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید، زیارتگاه‌ها، اتوبوس‌های BRT و مکان‌های تفریحی هوشیاری خود را حفظ کنند و مراقب اموال با ارزش درون کیف و جیب خود باشند.

کد خبر 802559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.