تصویب حمایت شهرداری اصفهان از ایاب و ذهاب کودکان استثنایی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات صدوپنجاهمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ درباره موارد مطرح شده در صدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به حماسه ارزشمندی که مردم ایران به‌ویژه مردم اصفهان در قدردانی از زحمات شهید نیلفروشان در مراسم تشییع رقم زدند، امروز به نمایندگی از مردم در خدمت خانواده این شهید دلاور بودیم و مراسم رونمایی از تابلوهای دو خیابان و یک پل که به نام شهدای شاخص مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه در منطقه ۷ و شهید نیلفروشان در منطقه ۴ شهرداری اصفهان نام‌گذاری شده است، با حضور پدر شهید برگزار شد.

وی با اشاره به لوایح بررسی شده در جلسه امروز افزود: لایحه مساعدت در برگزاری اردوهای تابستانه بخشی از کانون‌های فرهنگی شهر اصفهان در جلسه امروز بررسی شد که به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مشارکت در ایجاد یک مرکز فرهنگی و مذهبی مردمی در خیابان توحید، لایحه بعدی بود که بخشی از آن از سوی شهرداری به جهت اصلاح و تکمیل پس گرفته و بخش نخست آن تصویب شد.

صالحی ادامه داد: امروز طرح حمایت از کودکان استثنایی خانواده‌های کم‌برخوردار بررسی و مصوب شد تا ۴ میلیارد تومان برای کمک هزینه ایاب و ذهاب کودکان استثنایی خانواده‌های کم‌برخوردار توسط شهرداری تأمین شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در لایحه دیگری موضوع چاپ کتاب در محدوده ناژوان بررسی شد و با قید تاکیداتی به تصویب رسید.

صالحی گفت: در ادامه نیز توافق ملکی در طرح تعریض خیابان ارغوانیه که پیش از این به بهره‌برداری رسیده است و موارد پایانی تملکات ملکی آن باقی مانده بود مطرح شد و به تصویب اعضا رسید.

وی ادامه داد: سه لایحه دو فوریتی در مجموع برای انتشار ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت جهت تسریع ساخت ایستگاه‌های مترو، خرید ناوگان قطار شهری و همچنین خرید اتوبوس مطرح شد که دو فوریت و اصل لوایح رأی آورد.

کد خبر 802519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.