کارآمدی «جمالی‌نژاد» نویدبخش دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: تعهد و کارآمدی‌های برجسته «مهدی جمالی‌نژاد» استاندار اصفهان نویدبخش دستیابی هر چه بیشتر به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پیام محمد نورصالحی به «مهدی جمالی‌نژاد» استاندار اصفهان آمده است:

«تحقق مردم سالاری دینی و گردش کار نخبگان و اندیشمندان در ایفای نقش‌ها و مسئولیت‌ها، از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصتی محدود و محمود برای تحقق برنامه‌ها و سند چشم انداز و حرکت برای فردایی بهتر است.

آستان زرین اصفهان و شناسنامه ثمین این استان برای هر کس ناشناخته باشد، برای حضرتعالی که فرزند برومند این شهر و از دلسوزان و پیشکسوتان دفاع از این مدینه کهن هستید و به ابعاد و اضلاع و ظرفیت‌های فراوان و جایگاه و شآن مردم وقوف کامل دارید، ناشناخته نیست بلکه مشهود و مبرهن است.

انتصاب شایسته جنابعالی که نشان از درایت، تجربه و صبغه و سابقه موفق در سطوح مختلف مدیریت کلان کشور و توانمندی و قدرت تعامل شما دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی‌های برجسته شما نویدبخش دستیابی هر چه بیشتر به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود؛ چه اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «جا دارد نگاه علما، دانشمندان و محققان در اصفهان به آن افق‌های بلند موجود در قرن‌های گذشته باشد. یک روزی اصفهان مرکز نورافشانی علمی به همه کشور، بلکه به همه دنیای اسلام بوده است؛ باید دنبال یک چنین جایگاهی باشید.»

لذا بدین گونه مقدم آن فرهیخته ارجمند به شهر علم، هنر، جهاد، ایمان و محبت به اهل البیت علیهم السلام با کوله باری از فرزانگی و روابط ملی و بین المللی را گرامی داشته و در طلیعه مدیریت عالی استان و حرکت به سمت افق‌های روشن توأم با سعادت، توفیقات شما و همکارانتان را از پیشگاه یگانه قادر علیم در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسئلت داریم.

بی‌شک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای حل مشکلات مردم و تعامل و مشارکت بی وقفه و مؤثر، با همت و رغبت آماده ی هم افزایی و شکوه آفرینی هستند.

ان شاء الله ثمرات و برکاتِ اقدامات و تلاش‌ها و تدابیر جنابعالی به زودی کام مردم شهرها و روستاهای استان را شیرین و سیمای اصفهان را متحول و مجدد این شهر را مرجع، مصدر و مرکز نورافشانی به کشور و جهان اسلام خواهد ساخت.»

کد خبر 802322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.