نقش خانواده های کارکنان انتظامی در موفقیت های کسب شده بسیار پررنگ است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت های فراوان پلیس کرمانشاه در مقابله با مجرمان و کاهش وقوع جرم، گفت: نقش خانواده کارکنان انتظامی در این موفقیت ها بسیار پررنگ و چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه بیست و هشتم مهر _ در مراسم تجلیل از کارکنان و اعضای وابسته انتظامی استان و خانواده‌های آنان، اظهار داشت: بدون تردید شوکت، عظمت و اقتدار کشور عزیزمان ایران منبعث از تلاش‌های ستودنی بزرگ مردانی است که خالصانه در لباس مقدس پلیس از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست می‌کنند.

وی ادامه داد: در این میان نقش خانواده‌های همکاران پرتلاش انتظامی خصوصاً همسر آنها در برقراری انضباط و امنیت اجتماعی و موفقیت‌های کسب شده بسیار پررنگ و غیرقابل انکار است، بی تردید اگر این همراهی و همدلی وجود نداشت هرگز نمی‌توانستیم شاهد این حجم از موفقیت و پایداری امنیت و آرامش در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: لازم است صمیمانه از خانواده‌های گرانقدر و همراه وفادار همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه که با صبر و متانت و با اراده‌ای آهنین بر اساس دین داری و اخلاق مداری در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان همسر قهرمان خود بوده‌اند قدردانی کنم.

کد خبر 802309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.