مهدی جمالی‌نژاد به‌عنوان استاندار اصفهان معرفی شد

با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان مهدی جمالی نژاد رسما به عنوان استاندار اصفهان معرفی و از زحمات سید رضا مرتضوی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بعد ازظهر امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان، ضمن تقدیر از زحمات سید رضا مرتضوی، مهدی جمالی‌نژاد به‌عنوان استاندار اصفهان منصوب شد.

متن حکم وزیر کشور خطاب به استاندار جدید اصفهان به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی جمالی نژاد

به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ هیئت محترم وزیران و نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به سمت استاندار اصفهان منصوب می‌شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب قانون اساسی، سند چشم‌انداز برنامه هفتم پیشرفت و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری مدظله العالی و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف و سیاست‌های دولت و حل مشکلات و جلب رضایت مردم شریف استان کوشا باشید. تلاش مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت‌های استان کمک به رونق و بهبود محیط کسب و کار با حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین در رشد و بالندگی اقتصاد استان و اهتمام ویژه به وفاق ملی، ارتقای وحدت و همبستگی اجتماعی و امنیت پایدار با استفاده از توانمندی کارشناسان و نخبگان و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار می‌باشد. توفیق روزافزون جناب عالی را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

اسکندر مؤمنی

وزیر کشور

کد خبر 802268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.