استاندار اصفهان برای آب اصفهان زحمات فروانی کشید/ لزوم دوری از شعارزدگی توسط مسئولان

امام جمعه اصفهان گفت: استاندار سابق اصفهان به‌صورت ویژه برای مسئله آب استان اصفهان زحمات فروان کشید و امیدواریم استاندار جدید نیز که سابقه درخشانی در شهرداری اصفهان دارد، بتواند در حل مسائل استان اصفهان عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: استاندار سابق اصفهان به‌صورت ویژه برای مسئله آب استان اصفهان زحمات فروان کشید و امیدواریم استاندار جدید نیز که سابقه درخشانی در شهرداری اصفهان دارد، بتواند در حل مسائل استان اصفهان عملکرد خوبی داشته باشد.

وی یکی از ضروریات امروز را پرهیز از شعارزدگی دانست و افزود: باید به‌دنبال خدمت واقعی به مردم باشیم، زیرا در اسلام بعد از عبادت خداوند خدمت به مردم از فضیلت بالایی برخوردار است و در همین رابطه پیامبر اکرم (ص) تاکید کرده‌اند بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: قرآن کریم تاکید دارد کسانی که به مردم خدمت می‌کنند از پاداش بالایی نزد خدا برخوردار خواهند بود و در روز قیامت با صورتی نورانی ظاهر می‌شوند و از اهالی بهشت خواهند شد؛ لذا امروز ضرورت دارد با مردم مدارا کرده و در این مسیر به آن‌ها کمک کنیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: امروز برخی قوانین در روستاها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و باید دانست رضایت مردم بسیار مهم است، در این بین به برخی از مدیران تاکید می‌شود که نسبت به حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند و ارباب رجوع را تکریم کنند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) فرمودند که من مبعوث بر مدارا با مردم شدم و بر همین مبنا ضرورت دارد مسئولان تمام تلاش خود را برای کمک به مردم به‌کار گیرند.

کد خبر 802232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.