کشف ۴۰ میلیارد لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد انواع لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی شهرستان فلاورجان از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق در یکی از انبارهای این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این انبار اعزام و در بازرسی از محل موفق شدند ۸۱ دستگاه لوازم خانگی شامل قهوه‌ساز، همزن برقی، سرخ‌کن و اتو مسافرتی و ۱۵ هزار و ۸۱۵ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کد خبر 802231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.