ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ از فردا آغاز می‌شود + زمان برگزاری و سایت سنجش sanjesh.org

زمان ثبت‌ نام دکتری ۱۴۰۴ مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۴ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از فردا _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ می‌توانند ثبت‌نام خود را در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.ir انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

ثبت‌نام این آزمون از یکشنبه بیست‌ونهم مهر آغاز و پنجم آبان ۱۴۰۳ پایان می‌پذیرد.

دفترچه دکتری ۱۴۰۴

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴

آزمون دکتری ۱۴۰۴ عصر روز پنجشنبه دوم اسفند ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

این هزینه از دو بخش هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری در یک کد رشته امتحانی برای خرید سریال کارت اعتباری آزمون و هزینه خدمات پیام کوتاه تشکیل شده که هر داوطلب ضمن کسب اطلاع از میزان هزینه می‌تواند با توجه به نیاز خود نسبت به پرداخت آن اقدام نموده و سپس از تسهیلات و خدمات مربوطه بهره‌مند شود.

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری در سال ۱۴۰۴ برای هر کد رشته امتحانی ۸۳۴ هزار تومان اعلام شد. داوطلبان می‌توانند با پرداخت این هزینه، سریال ثبت‌نام در این آزمون را دریافت و سپس با مراجعه به سایت سنجش در صورت داشتن شرایط شرکت در آزمون دکتری اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت‌نام وارد کنند.

منابع آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

آزمون دکتری به صورت یکپارچه برای هفت گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دام‌پزشکی و زبان برگزار می‌شود. سوالات آزمون دکتری به سه بخش استعداد تحصیلی، زبان انگلیسی و دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد تقسیم می‌شود که به ترتیب دارای ضرایب یک، یک و چهار هستند. این ضریب‌ها برای تمامی رشته‌های آزمون دکتری ۱۴۰۴ ثابت بوده و تغییر نمی‌کند.

کد خبر 802104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.