اطلاعات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به‌روزرسانی شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تسریع در به‌روزرسانی اطلاعات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین شرط اساسی برای اثربخشی و جلوگیری از تخلفات در حوزه مدیریت زمین است و در این زمینه همه دستگاه‌ها باید اطلاعات به‌روز به این سامانه ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی رجحانی صبح امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ در جلسه کارگروه راهبری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین که در سالن مدیریت بحران برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت این سامانه در مدیریت زمین و پیشگیری از جرایم مرتبط بسیار زیاد است.

وی افزود: این سامانه باید نقش کلیدی در تسهیل ارائه خدمات در حوزه زمین و ساختمان داشته باشد، این سامانه نباید صرفاً جنبه صوری داشته باشد بلکه باید مشکلات را به‌طور مؤثر حل کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به تکالیف دستگاه‌های مرتبط با حوزه زمین خاطرنشان کرد: از تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه زمین از جمله دفتر روستایی و فنی استانداری انتظار داریم تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات سامانه به دبیرخانه ارسال کنند تا در قالب یک لیست تجمیعی به تهران ارائه شود.

رجحانی اضافه کرد: بعضی نواقص سامانه به ظاهر جزئی هستند، اما در صورت اصلاح نشدن می‌توانند به شکست سامانه منجر شوند، یکی از این نواقص بارگذاری نکردن عکس‌های به‌روز برای شناسایی تخلفات است.

وی با تاکید بر ضرورت سرعت و دقت در به‌کارگیری ابزارهای دیجیتال گفت: حتی اگر زیرساخت نرم‌افزاری آماده باشد، بدون اطلاعات به‌روز و دقیق نمی‌توان به موفقیت دست یافت و به همین دلیل تشکیل و به‌روزرسانی بانک اطلاعات زمین در این حوزه ضرورت دارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: تسریع در به‌روزرسانی اطلاعات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، شرط اساسی برای اثربخشی و جلوگیری از تخلفات در حوزه مدیریت زمین است و در این زمینه همه دستگاه‌ها باید اطلاعات به‌روز به این سامانه ارائه دهند.

کد خبر 802074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.