شهادت سنوار، ثبت اقدام جنون‌آمیز دیگر از رژیم صهیونیستی است

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تسلیت شهادت «یحیی ابراهیم حسن السنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: در اقدام جنون‌آمیز دیگری از رژیم منحوس و ددمنش صهیونیستی، جنایت دیگری در سابقه زمان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس، سردار احمدرضا رادان ضمن تسلیت شهادت «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: در اقدام جنون‌آمیز دیگری از رژیم منحوس و ددمنش صهیونیستی، جنایت دیگری در سابقه زمان به ثبت رسید، با شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس لکه ننگین دیگری، بر دامن سردمداران و حامیان بی‌چون و چرای آن‌ها به عنوان مهر رسوایی در نسل‌کشی و اقدامات تروریستی نشست.

وی افزود: شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و نماد مبارزه و مقاومت امت اسلام در قبال رژیم غاصب صهیونیستی، شهید «یحیی ابراهیم حسن السنوار»، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس را تسلیت عرض کرده، امید واثق دارم که خون پاک و مقدس این شهید در ادامه راه شهدایی همچون هنیه، سیدحسن نصرالله، سرلشکر نیلفروشان و دیگر شهدا درخت تنومند مقاومت را آبیاری خواهد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: گذشت زمان ثابت خواهد کرد که به‌زودی، نظاره‌گر تحقق وعده الهی در نابودی باطل خواهیم بود.

کد خبر 802061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.