مسیرهای پرتردد منطقه یک شهرداری اصفهان ایمن‌سازی شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان مجموع اقدامات هفته گذشته اداره حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه در راستای کاهش ترافیک، ارتقای حمل‌ونقل عمومی و ایمن‌سازی مسیرهای تردد شهروندان را تشریح کرد.

علی رضی‌زاده با اشاره به اقدامات ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان در هفته گذشته اظهار کرد: طی این مدت اقدامات متعددی در حوزه ارتقای کیفیت حمل‌ونقل و کاهش ترافیک توسط شهرداری این منطقه صورت گرفت که می‌توان به اجرای خط‌کشی محوری خیابان‌های نواب صفوی، پل آذر، چهارباغ پایین، صائب، خیام، شهید قدسی، عباس‌آباد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای خط‌کشی مسیر عابرپیاده مدرسه سلمان واقع در خیابان کاشانی، دبستان‌های شمس‌آبادی و پرسش واقع در خیابان شهید بهشتی بخشی از دیگر اقدامات منطقه یک شهرداری اصفهان بود که در راستای ایمنی تردد دانش آموزان انجام شد، افزود: اجرای خط‌کشی مسیر عابران پیاده در ورودی خیابان طالقانی، همچنین تقاطع در خیابان‌های عباس‌آباد و اردیبهشت و تقاطع خیابان‌های عباس‌آباد و آذر از دیگر اقدامات منطقه در هفته گذشته بود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای خط‌کشی و گل‌میخ خیابان جامی شرقی پس از اجرای آسفالت، اجرای ایمن‌سازی دماغه‌های خروجی بزرگراه شهید خرازی ازجمله خروجی خیابان‌های آتشگاه، مطهری، شهید صمدیه لباف، همچنین اجرای حاشیه‌نما روی حفاظ بتنی بزرگراه شهید خرازی، هفته گذشته توسط این منطقه صورت گرفت.

رضی‌زاده اضافه کرد: اجرای سرعت‌کاه آسفالتی در خیابان طیب، مقابل مسجد درب کوشک و ادارات برنامه‌ریزی و توسعه انسانی و بنیاد شهید و ایثارگران از دیگر اقدامات ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان است؛ در راستای این امر خط‌کشی خطوط عابرپیاده خیابان شمس‌آبادی و طیب مورد شست‌وشو و نظافت قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای حمل‌ونقل عمومی در اصفهان گفت: اجرای جداگانه، استوانه و گل‌میخ نورانی به‌منظور جداسازی ایستگاه‌های اتوبوس مقابل بیمارستان کاشانی و میرداماد بخشی از اقداماتی بود که هفته گذشته در این حوزه صورت گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای ایمنی و کاهش تصادفات احتمالی، درب ورودی و خروجی آتش‌نشانی خیابان چهارباغ پایین ایمن‌سازی شد و در کنار آن چراغ چشمک‌زن، تابلوهای عابر پیاده و جدا کردن حریم درب ورودی آتش‌نشانی صورت گرفت.

کد خبر 802013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.