گلباران ایستای کردستان در ایستگاه نخست

لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی سپاهان، ایستا و تام آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان با حضور ۱۰ تیم و برگزاری سه دیدار، روز گذشته در شهرهای اصفهان، کرج، سنندج پیگیری شد و دو دیدار به تعویق افتاد. خاتون بم، ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، ایستای کردستان، پالایش گاز ایلام، طاران البرز، تام اصفهان، آوای تهران و سلیمی بوشهر تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

دیدار خاتون بم و آوا تهران همچنین دیدار سلیمی بوشهر و ملوان انزلی در هفته نخست لغو شد تا در شکل دیدار معوقه برگزار شود. تیم خاتون تازه از لیگ قهرمانان زنان آسیا بازگشته است و از تشکیل تیم آوا نیز یک هفته می‌گذرد، از این‌رو دو تیم برای رسیدن به آمادگی لازم به زمان بیشتری نیاز داشتند، به همین علت سازمان لیگ با درخواست تعویق این تقابل موافقت کرد.

ایستا کردستان ۶ - ۱ پالایش گاز ایلام

تیم ایستای کردستان در ورزشگاه استقلال سنندج میزبان پالایش گاز ایلام بود و در نهایت تیم میهمان را دست خالی به ایلام فرستاد. ایستای کردستان در یک بازی یک‌طرفه مقابل پالایش گاز ایلام با نتیجه شش بر یک به پیروزی رسید. تیم کردستان با این بُرد، سه امتیاز و تفاضل گل پنج، در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار گرفت.

سپاهان اصفهان ۱ - صفر گل‌گهر سیرجان

در دیگر دیدار هفته تیم فوتبال بانوان سپاهان میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهان به پایان رسید. تک‌گل بازی با سوپر گل روژین تمریان در دقیقه ۱۴ بازی ثبت شد. سپاهان موفق شد از سد گل‌گهر سیرجان عبور و فصل را با برد آغاز کند.

طاران البرز صفر - ۱ تام اصفهان

در دیگر مسابقه این هفته نیز طاران البرز با یک گل مغلوب تام اصفهان شد تا در سه مسابقه هفته نخست لیگ برتر زنان، هیچ تساوی رقم نخورد.

نتایج دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان

ایستا کردستان ۶ - ۱ پالایش گاز ایلام

سپاهان اصفهان ۱ - صفر گل گهر سیرجان

طاران البرز صفر - ۱ تام اصفهان

خاتون بم - آوا تهران (به تعویق افتاد.)

سلیمی بوشهر - ملوان بندرانزلی (لغو شد.)

جدول لیگ برتر فوتبال زنان در پایان هفته نخست

گلباران ایستا کردستان در ایستگاه نخست

کد خبر 801962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.